FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Przygotowaliśmy odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez naszych klientów. Jeśli nie ma tutaj odpowiedzi, której szukasz, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail sklep@damizabawki.pl. Możesz również skorzystać z Formularza Kontaktowego dostępnego tutaj.

REJESTRACJA

1. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby się zarejestrować, kliknij w napis „Zarejestruj się”, a następnie wypełnij wszystkie wymagane dane i zaznacz opcję „Akceptuję warunki regulaminu”. Po kliknięciu w przycisk „Zarejestruj konto” otrzymasz e-mail z linkiem aktywacyjnym. Po aktywacji konta możesz dokonywać zakupów w sklepie jako zalogowany klient.

2. Co mam zrobić, gdy zapomniałem swojego hasła lub loginu?

Jeśli zapomniałeś swojego hasła lub loginu, kliknij w napis „Nie pamiętam loginu lub hasła”, a następnie wpisz e-mail, który podałeś przy rejestracji. Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu się na stronie edycji Twoich danych.

3. Czy posiadanie konta jest koniecznie, by móc złożyć zamówienie?

Nie, posiadanie konta nie jest konieczne. Możesz dokonywać zakupów bez rejestracji. W przypadku wyboru tej opcji nie będziesz mieć jednak możliwości sprawdzenia historii swoich zamówień. Przy kolejnych zamówieniach będziesz musiał ponownie wpisać dane dotyczące dostawy.

ZAMÓWIENIA

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia realizujemy w ciągu 24 h, czyli następnego dnia roboczego po ich złożeniu, pod warunkiem, że mają status opłacone lub wybraną formę doręczenia za pobraniem. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru sposobu płatności i dostawy. Więcej o czasie i kosztach dostawy przeczytasz tutaj.

2. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety nie ma takiej możliwości. Przyjmujemy zamówienie jedynie za pośrednictwem naszej strony internetowej. W razie pytań i wątpliwości służymy pomocą.

3. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia, poinformuj o tym BOK drogą mailową. Zamówienie zostanie anulowane wyłącznie wtedy, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana.

4. Czy mogę dodać lub usunąć towar w złożonym zamówieniu?

Nie ma możliwości dokonywania tego rodzaju zmian w złożonych zamówieniach. W tej sytuacji możesz anulować zamówienie (zobacz punkt wyżej), a następnie złożyć ponowne.

5. Czy mogę zmienić wybrany sposób płatności lub dostawy?

Jeśli chcesz zmienić sposób płatności lub dostawy, skontaktuj się z BOK drogą mailową. Zmiana będzie możliwa wyłącznie wtedy, gdy zamówienie ma status „nieobsłużone”.

6. Jeśli zamówię dwa produkty, ale osobno, czy mogę otrzymać je w jednej paczce?

Istnieje możliwość łączenia dwóch zamówień lub większej ilości w jedną paczkę pod warunkiem, że mają status „nieobsłużone”. Aby dokonać zmiany, skontaktuj się drogą mailową z BOK. Jeśli wszystkie zamówienia są opłacone z góry, podaj nam numer konta w celu zwrotu nadpłaconej przesyłki.

7. Jak mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić tutaj. Jeśli jesteś klientem niezalogowanym, zostaniesz poproszony o wpisanie numeru zamówienia oraz adresu e-mail lub numeru telefonu. Ponadto wszyscy klienci otrzymują automatycznie generowane maile z informacją o statusach zamówienia: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia, podsumowanie zamówienia.

Jeśli nie otrzymałeś od nas żadnej wiadomości, skontaktuj się z BOK. Możliwe, że podany przez Ciebie e-mail zawiera błąd lub transakcja nie doszła do skutku.

8. Co oznaczają poszczególne statusy zamówień?
  • Status zamówienia „nieobsłużone” oznacza, że Twoje zamówienia trafiło do naszego systemu. W tym momencie otrzymasz automatycznego maila z potwierdzeniem wpłynięcia zamówienia.
  • Status zamówienia „realizowane” oznacza, że zaczęliśmy kompletować produkty do Twojego zamówienia.W tym momencie otrzymasz automatycznego maila z informacją, że rozpoczęliśmy realizację zamówienia. Do realizacji przyjmujemy wyłącznie zamówienia z zaksięgowaną płatnością lub z wybraną opcją dostawy za pobraniem.
  • Status zamówienia "spakowane" oznacza, że Twoje zamówienie zostało skompletowane i oczekuje na kuriera.
  • Status zamówienia „wysłane” oznacza, że kurier odebrał od nas paczkę z Twoim zamówieniem. W tym momencie otrzymasz automatycznego maila z linkiem do śledzenia paczki oraz podsumowaniem zamówienia.

Jeśli nie otrzymałeś od nas żadnego maila, skontaktuj się z nami drogą mailową. Możliwe, że podany przez Ciebie adres e-mail zawiera błąd lub transakcja nie została sfinalizowana.

9. Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

Tak, możesz złożyć zamówienie z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. Szczegóły sprawdź tutaj.

10. Czy mogę złożyć zamówienie hurtowe?

W przypadku chęci podjęcia współpracy hurtowej prosimy o kontakt pod adresem biuro@damihurt.pl

WYSYŁKA I DOSTAWA

2. Czy mogę zamówić produkt z opcją wysyłki za granicę?

Niestety nie ma takiej możliwości. Obecnie oferujemy dostawę paczek jedynie na terenie Polski.

3. Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?

Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia z opcją odbioru w sklepie stacjonarnym. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się tutaj.

4. Czy sklep oferuje darmową dostawę?

Tak, wystarczy złożyć zamówienie za minimum 350 zł. Wówczas do Twojego zamówienia nie naliczy się koszt przesyłki, bez względu na to, czy wybierzesz przedpłatę czy płatność za pobraniem.

5. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Niestety nie oferujemy usługi pakowania produktów na prezent. Na Twoje życzenie możemy jednak wypisać kartkę urodzinową oraz nie dołączyć paragonu do paczki.

PŁATNOŚCI

1. Jakie są metody płatności za zamówienie?

Możesz opłacić swoje zamówienie za pomocą szybkich płatności IAI Pay, dokonać przelewu tradycyjnego lub zwykłego, bądź zapłacić gotówką przy odbiorze paczki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

2. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Możesz dokonać wpłaty na nasze konto bankowe w BNP Paribas: 77 1750 1325 0000 0000 3979 5175.

Zanim wykonasz przelew upewnij się, że wybrałeś w zamówieniu formę płatności z góry (przedpłatę).

3. Co mam zrobić, jeśli wpłata za pomocą szybkich płatności nie powiodła się?

Możesz dokonać wpłaty bezpośrednio na nasze konto bankowe (zobacz punkt wyżej).

4. Czy wysyłka potwierdzenia przelewu przyśpieszy realizację mojego zamówienia?

Niestety nie. Realizujemy zamówienia wyłącznie z zaksięgowaną płatnością na naszym koncie lub z wybraną formą płatności przy odbiorze.

ZWROTY I WYMIANY

1. W jakim czasie mogę odesłać zakupiony produkt?

Masz 30 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny. Więcej informacji i wzór formularza odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj. Pamiętaj, że nasz sklep oferuje darmowy zwrot (zobacz punkt niżej).

2. Jak skorzystać z darmowego zwrotu?
  • Jeśli składałeś zamówienie jako zalogowany klient możesz dokonać darmowego zwrotu za pośrednictwem Inpost Paczkomaty – sprawdź instrukcję tutaj.
  • Jeśli składałeś zamówienie jako niezalogowany klient możesz dokonać darmowego zwrotu za pośrednictwem Poczty Polskiej – sprawdź instrukcję tutaj.
3. Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie ma takiej możliwości, nie odbieramy paczek ze zwrotami, które zostały wysłane za pobraniem. Jeśli chcesz oddać zakupiony towar, skorzystaj z darmowego zwrotu, jaki oferuje nasz sklep (patrz punkt wyżej).

4. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar? W jaki sposób następuje zwrot należności?

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu maksymalnie 14 dni od momentu dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego sklepu. Pamiętaj, by w formularzu odstąpienia od umowy lub w wiadomości mailowej podać nam numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności. Jeśli o tym zapomnisz, 14-dniowy termin zwrotu środków będzie liczony od momentu podania numeru konta.

5. Czy muszę mieć paragon lub fakturę, by odstąpić od umowy?

Potwierdzenie sprzedaży nie jest koniecznie, wystarczy podać numer zamówienia.

6. Czy mogę wymienić produkt bez rozliczenia finansowego?

Niestety nie ma możliwości przeprowadzenia typowej wymiany. W tej sytuacji możesz odesłać towar, korzystając z darmowego zwrotu (zobacz punkt 2), a następnie złożyć nowe zamówienie.

REKLAMACJE

1. Co mam zrobić, jeśli zamówiony towar jest uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem? W jakim czasie mogę złożyć reklamację?

Reklamację możesz złożyć w ciągu 2 lat od momentu otrzymania zamówionego towaru. Instrukcję krok po kroku, jak dokonać reklamacji w naszym sklepie znajdziesz tutaj.

2. Jak mam postąpić, jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona?

Przed odbiorem przesyłki upewnij się, czy opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane. Jeżeli obawiasz się, że przesyłka mogła zostać okradziona, pamiętaj, aby przy odbiorze spisać stosowny protokół w obecności kuriera, który ją dostarczył. Dzięki temu będziemy mogli ustalić winnego.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

1. Jak mogę zapisać się do programu lojalnościowego?

Aby uczestniczyć w programie lojalnościowym, wystarczy zarejestrować się w naszym sklepie internetowym. Za każdą wydaną złotówkę otrzymasz 1 punkt. Sprawdź więcej szczegółów tutaj.

2. Kiedy i na co mogę wymienić zebrane punkty?

Jeśli uzbierasz 300, 500, 800 lub 1500 punktów, możesz wymienić je na towar. Za 279 punktów możesz skorzystać z darmowej dostawy. Katalog nagród w naszym programie lojalnościowym sprawdzisz tutaj.

OFERTY SPECJALNE I PROMOCJE

1. Jak mogę otrzymać kod rabatowy?

Jeśli zapiszesz się do naszego newslettera, otrzymasz na podanego maila rabat 5%. Będziesz na bieżąco informowany o naszych akcjach promocyjnych i rabatowych, ofertach specjalnych oraz nowościach. Na naszych stałych klientów czekają atrakcyjne rabaty i zniżki. Aktualne informacje o promocjach znajdziesz również na naszym profilu na Facebooku.

2. Jak mogę zrealizować kod rabatowy?

Kod rabatowy możesz zrealizować, dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym. Pole z kodem rabatowym widoczne jest od razu po dodaniu produktu lub produktów do koszyka. Znajduje się pod listą towarów.

Aby skorzystać z kodu rabatowego w koszyku nie mogą znajdować się towary z promocji 2 za 1, ponieważ promocję nie łączą się ze sobą

3. Jak działa promocja 2 za 1?

Wybierz najlepszą ofertę specjalną dla siebie i odbierz prezent za 1 grosz. Wystarczy, że dodasz do koszyka produkt z oferty specjalnej oraz znajdujący się po jego prawej stronie gratis. Lista ofert specjalnych znajduje się tutaj.

DLACZEGO WARTO KUPOWAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM DAMI ZABAWKI?

Jest mnóstwo powodów!

W sklepie Dami Zabawki (wcześniej Manfi) już od ponad 18 lat zaopatrujemy naszych klientów w zabawki z całego świata. W 2007 r. rozpoczęliśmy sprzedaż wysyłkową zabawek i akcesoriów, trafiając w ten sposób do klientów z całego kraju. Dzięki stale poszerzającemu się asortymentowi produktów i przemyślanej strategii szybko znaleźliśmy się w ścisłej czołówce największych sprzedawców zabawek w Polsce.

Naszą misją jest sprawienie radości dzieciom przy równoczesnym zadowoleniu ich rodziców. Dbamy o to, aby oferowane przez nas artykuły dziecięce pochodziły wyłącznie od sprawdzonych producentów oraz spełniały standardy najwyższej jakości. Znajdziesz u nas nie tylko największe hity, takie jak lalki Barbie, klocki Lego, samochodziki i tory Hot Wheels czy akcesoria dla niemowląt Fisher Price, ale także szeroką ofertę zabawek edukacyjnych i drewnianych, puzzli, książeczek, interaktywnych maskotek oraz figurek i zestawów z wizerunkiem ulubionych bohaterów Twojego dziecka. Z łatwością wybierzesz idealny prezent dla dziewczynki i chłopca w każdym wieku, biorąc pod uwagę ich charakter i zainteresowania. Oferujemy też liczne zabawki i akcesoria dla niemowląt. Wśród nich dostępne są gryzaki i grzechotki, karuzelki, pozytywki, maty edukacyjne i inne zabawki, które przyczynią się do rozwoju maluszka.

Zależy nam na satysfakcji i zyskaniu zaufania naszych klientów, dlatego przygotowaliśmy dla nich liczne oferty specjalne, akcje promocyjne i udogodnienia, które wyróżniają nas wśród konkurencji.

W naszym sklepie internetowym oferujemy m.in.:

  • Darmowy zwrot wszystkich zamówień za pośrednictwem Paczkomatów Inpost lub Poczty Polskiej,
  • Możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni,
  • Konkurencyjne ceny zabawek i dostawy,
  • Promocję 2 za 1, umożliwiającą odebranie produktu za 1 grosz,
  • Program lojalnościowy dla zarejestrowanych klientów,
  • Liczne promocje i rabaty, o których dowiesz się, zapisując się do newslettera oraz odwiedzając naszą stronę na Facebooku,
  • Profesjonalną obsługę klienta, która zawsze służy pomocą – przy wybieraniu produktów, składaniu zamówienia i rozwiązywaniu ewentualnych problemów.

Jesteśmy tu dla Was!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel