Reklamacje i zwroty

ZWROT ZAMÓWIONEGO TOWARU

Krok po Kroku  

 

    1. Masz 30 dni na odstąpienie od umowy, czyli odesłanie nam produktu bez podania przyczyny.  
    2. Jeśli chcesz zwrócić towar, to poinformuj nas o tym, wysyłając wiadomość na adres: sklep@damizabawki.pl lub wyślij Formularz Odstąpienia od Umowy na adres: DAMI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K., Ul. Hutnicza 38 81-061 Gdynia 
    3. Następnie otrzymasz od nas e-mail, potwierdzający otrzymanie zgłoszenia i dalsze instrukcje postępowania. 
    4. Odsyłając towar, możesz skorzystać z opcji darmowego zwrotu poprzez Pocztę Polską. W takim przypadku należy wejść na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main, wpisać nazwę sklepu "manfi-zabawki", wypełnić formularz i poczekać na akceptację formularza z naszej strony. Gotową etykietę wyślemy w mailu zwrotnym.  
    5. Nie musisz wysyłać produktu z pudełkiem, produkt nie musi być oryginalnie zapakowany. Nie może jednak nosić śladów użytkowania.  
    6. By dokonać zwrotu towaru, nie jest wymagany paragon. Wystarczy podać nr zamówienia.    

 

DOKUMENTY ZWROTU  

 

Żeby ułatwić zwrot produktu, przygotowaliśmy Formularz Odstąpienia od Umowy, który możesz pobrać i po jego wypełnieniu, odesłać do nas na adres e-mail: sklep@damizabawki.pl lub na adres: DAMI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K., Ul. Hutnicza 38 81-061 Gdynia. Nie jest on jednak obowiązkowy. Akceptujemy również oświadczenie dotyczące odstąpienia od umowy w innej, pisemnej formie  

Pobierz Formularz Odstąpienia od Umowy

- w formie .docx,

- w formie .pdf.

 

ZWROT NALEŻNOŚCI

 

Zwrot należności następuje maksymalnie po 14 dniach od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Pamiętaj by w Formularzu Odstąpienia od Umowy lub w e-mailu podać nam numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot należności. Jeśli tego nie zrobisz, to oczywiście poprosimy Cię w mailu o jego podanie, jednak wtedy termin 14 dni będzie liczyć się od dnia, w którym otrzymamy od Ciebie numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności.      

 

 

REKLAMACJA TOWARU

Krok po Kroku  

 

    1. Na zareklamowanie rzeczy wadliwej masz 2 lata od dnia otrzymania produktu.  
    2. Jeśli produkt jest uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem, wyślij e-mail na: reklamacje@manfi.pl lub wyślij formularz reklamacji na adres: DAMI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K., Ul. Hutnicza 38 81-061 Gdynia.  
    3. Żeby przyspieszyć proces reklamacji, w wiadomości załącz zdjęcia wadliwego produkty oraz określ swoje oczekiwania – czy zależy Tobie na zwrocie środków, wymianie lub naprawie produktu, czy może na kodzie rabatowym na kolejne zakupy.  
    4. Przyjmiemy i rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia. Otrzymasz od nas email, potwierdzający rozpoczęcie procesu reklamacyjnego i dalsze instrukcje postępowania.  
    5. Odsyłając towar, możesz skorzystać z opcji darmowego zwrotu poprzez Pocztę Polską. W takim przypadku należy wejść na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main, wpisać nazwę sklepu "manfi-zabawki", wypełnić formularz i poczekać na akceptację formularza z naszej strony. Gotową etykietę wyślemy w mailu zwrotnym  
    6. By zareklamować towar, nie jest wymagany paragon. Wystarczy podać nr zamówienia.  
    7. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, to (zgodnie z Twoim wyborem) wymienimy towar na wolny od wad, zwrócimy środki, naprawimy produkt lub obniżymy jego cenę. Jeśli naprawa lub wymiana produktu nie będzie możliwa (np. jeśli nakład zakupionego przez Ciebie towaru zostanie wyczerpany w naszym magazynie), to wtedy zaproponujemy Tobie inne rozwiązania (np. obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).  
    8. Sklep Manfi.pl nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć, a poinformowaliśmy o tym fakcie np. w opisie sprzedawanego Towaru.  
    9. Możesz też skorzystać z gwarancji producenta (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny). Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionym przez gwaranta. Wybierając ten sposób reklamacji pamiętaj jednak, że to właśnie gwarant rozpatruje reklamację, a nie sklep internetowy www.manfi.pl. Wiele produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów (gwarantów). Dokładne adresy punktów serwisowych znajdziesz na kartach gwarancyjnych lub instrukcji dołączanych do produktów lub na stronach internetowych producentów.  

 

FORMULARZ REKLAMACJI  

 

Żeby ułatwić zwrot reklamowanego produktu, przygotowaliśmy Formularz Reklamacji, który możesz pobrać i po jego wypełnieniu, do nas odesłać na adres: reklamacje@manfi.pl lub na adres: DAMI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K., Ul. Hutnicza 38 81-061 Gdynia. Nie jest on jednak obowiązkowy. Akceptujemy również oświadczenie dotyczące reklamacji w innej, pisemnej formie.    

Pobierz Formularz Reklamacji

- w formie .doc,

- w formie .pdf.

 

ZWROT NALEŻONOŚCI  

 

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dnia, w którym otrzymasz informację o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Pamiętaj by w Formularzu Reklamacji lub w e-mailu podać nam numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot należności. Jeśli tego nie zrobisz, to oczywiście poprosimy Cię w mailu o jego podanie, jednak wtedy termin 14 dni będzie liczyć się od dnia, w którym otrzymamy od Ciebie numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności.        

 

Pełny regulamin dotyczący zwrotów i reklamacji dostępny TUTAJ 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel