Reklamacje i zwroty
1. ZWROT ZAMÓWIONEGO TOWARU
Krok po Kroku
1. Masz 30 dni na odstąpienie od umowy, czyli odesłanie nam produktu bez podania przyczyny.
2. Jak skorzystać z darmowego zwrotu zamówienia?
Składałeś zamówienie jako zalogowany klient?
Zaloguj się na swoje konto i dokonaj zwrotu w zakładce "Zwroty Towarów" gdzie wygenerujesz etykietę uprawniającą do darmowego zwrotu w Paczkomacie. Wydrukuj formularz zwrotu w którym znajdziesz etykietę. Formularz zwrotu umieść w paczce, a etykietę naklej na przesyłkę, którą wygodnie nadasz w Paczkomacie za 0zł.
Składałeś zamówienie jako klient niezalogowany?
Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/ i znajdź sklep Dami Zabawki. Uzupełnij dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą. Poczekaj na potwierdzenie i kod który otrzymasz sms i na e-mail, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie. Kod nadania ważny jest 72h. Usuń starą etykietę, jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie. Do paczki dołącz formularz zwrotu, który pobierzesz tutaj w formie .pdf, a kod nadania naklej na przesyłkę, którą wygodnie nadasz w Paczkomacie za 0zł.
Komunikaty pojawiające się na ekranie Paczkomatu przeprowadzą Cię przez proces nadania paczki zwrotnej. Na ekranie Paczkomatu wybierz opcję “Chcę wysłać paczkę”, następnie podaj otrzymany wcześniej kod.Umieść paczkę w skrytce i nie zapomnij zamknąć drzwiczek. Nadając paczkę inną formą wysyłki, tj. kurier - koszty związane z dodatkowymi opcjami dostawy nie będą zwracane.
3. Zwracany produktu nie może nosić śladów użytkowania.
4. By dokonać zwrotu towaru, nie jest wymagany paragon. Wystarczy podać nr zamówienia.
5. Jeśli nie chcesz skorzystać z darmowego zwrotu, możesz odesłać towar na swój koszt na adres: Dami Zabawki Ul. Hutnicza 38 Gdynia 81-061
DOKUMENTY ZWROTU
Żeby ułatwić zwrot produktu, przygotowaliśmy Formularz Odstąpienia od Umowy, który należy pobrać i po jego wypełnieniu dołączyć do zwracanej przesyłki ↓
POBIERAM FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY W FORMIE .PDF
Jeśli zwracasz towar jako klient zalogowany, formularz zwrotu pobierzesz po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce "Zwroty Towarów"
ZWROT NALEŻNOŚCI
Zwrot należności następuje maksymalnie po 14 dniach od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Pamiętaj by w Formularzu Odstąpienia od Umowy lub w e-mailu podać nam numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot należności. Jeśli tego nie zrobisz, to oczywiście poprosimy Cię w mailu o jego podanie, jednak wtedy termin 14 dni będzie liczyć się od dnia, w którym otrzymamy od Ciebie numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Informujemy, że sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
2. REKLAMACJA TOWARU
Krok po Kroku
1. Na zareklamowanie rzeczy wadliwej masz 2 lata od dnia otrzymania produktu.
2. Jeśli produkt jest uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem:
Składałeś zamówienie jako zalogowany klient?
Zaloguj się na swoje konto i zgłoś reklamację w zakładce "Dział Reklamacji" opisując wadę produktu. W dziale reklamacji wygenerujesz etykietę uprawniającą do darmowego zwrotu w Paczkomacie. Wydrukuj zgłoszenie reklamacji w którym znajdziesz etykietę. Formularz reklamacyjny umieść w paczce, a etykietę naklej na przesyłkę, którą wygodnie nadasz w Paczkomacie za 0zł. Po nadaniu przesyłki, o postępach reklamacyjnych będziesz informowany na bieżąco w Dziale Reklamacji - obserwuj statusy reklamacji.
Składałeś zamówienie jako klient niezalogowany?
Wyślij do nas e-mail na sklep@damizabawki.pl i poinformuj nas o usterce towaru. Jeśli otrzymałeś produkt uszkodzony, niekompletny lub wadliwy możesz odesłać do nas uszkodzony towar za 0zł korzystając z opcji darmowego zwrotu poprzez Paczkomaty Inpost. W takim przypadku należy wejść na stronę https://szybkiezwroty.pl/ , wpisać nazwę sklepu Dami Zabawki, uzupełnić dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą. Poczekaj na potwierdzenie i kod który otrzymasz sms i na e-mail, dzięki któremu nadasz paczkę w Paczkomacie za 0zł. Do przesyłki dołącz formularz reklamacyjny, który pobierzesz tutaj w formie.pdf . Kod nadania naklej na przesyłkę i nadaj ją na wybranym przez siebie Paczkomacie za 0zł. O etapie reklamacyjnym zostaniesz poinformowany w wiadomości e-mail w ostatnim etapie procesu reklamacyjnego.
Nadając paczkę inną formą wysyłki, tj. kurier - koszty związane z dodatkowymi opcjami dostawy nie będą zwracane.
3. W wiadomości email załącz zdjęcia wadliwego produkty oraz określ swoje oczekiwania – czy zależy Tobie na zwrocie środków, wymianie lub naprawie produktu, czy może na kodzie rabatowym na kolejne zakupy.
4. Przyjmiemy i rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia. Jeśli złożyłeś zamówienie jako klient zalogowany, o postępach reklamacyjnych będziesz informowany w Dziale Reklamacji.
5. By zareklamować towar, nie jest wymagany paragon. Wystarczy podać nr zamówienia.
6. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, to wymienimy towar na wolny od wad, zwrócimy środki, naprawimy produkt lub obniżymy jego cenę. Jeśli naprawa lub wymiana produktu nie będzie możliwa (np. jeśli nakład zakupionego przez Ciebie towaru zostanie wyczerpany w naszym magazynie), to wtedy zaproponujemy Tobie inne rozwiązania (np. obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).
7. Sklep DamiZabawki.pl nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć, a poinformowaliśmy o tym fakcie np. w opisie sprzedawanego Towaru.
8. Możesz też skorzystać z gwarancji producenta (o ile taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny). Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionym przez gwaranta. Wybierając ten sposób reklamacji pamiętaj jednak, że to właśnie gwarant rozpatruje reklamację, a nie sklep internetowy www.damizabawki.pl. Wiele produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów (gwarantów). Dokładne adresy punktów serwisowych znajdziesz na kartach gwarancyjnych lub instrukcji dołączanych do produktów lub na stronach internetowych producentów.
FORMULARZ REKLAMACJI
Jeśli nie chcesz skorzystać z opcji darmowego zwrotu, wyślij do nas reklamowany produkt i pamiętaj aby włożyć formularz reklamacyjny do paczki zaadresowanej: DAMI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K., Ul. Hutnicza 38 81-061 Gdynia (dopisek "Reklamacja"). Formularz Reklamacyjny, który należy pobrać i po jego wypełnieniu dołączyć do zwracanej przesyłki pobierzesz tutaj ↓
POBIERAM FORMULARZ REKLAMACYJNY W FORMIE .PDF
Jeśli zwracasz towar jako klient zalogowany, formularz zwrotu pobierzesz po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce "Zwroty Towarów".
ZWROT NALEŻNOŚCI
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dnia, w którym otrzymasz informację o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Pamiętaj by w Formularzu Reklamacji lub w e-mailu podać nam numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot należności. Jeśli tego nie zrobisz, to oczywiście poprosimy Cię w mailu o jego podanie, jednak wtedy termin 14 dni będzie liczyć się od dnia, w którym otrzymamy od Ciebie numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności.